«®°·.¸.•°°·.¸.•°™ Haitham ™°·.¸.•°°·.¸.•°®»
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

«®°·.¸.•°°·.¸.•°™ Haitham ™°·.¸.•°°·.¸.•°®»

••«§»>[( منتديات الصقر )]«§»••
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 الحب والجوابات

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
شادى سالم جلال
عضو جديد
عضو جديد



عدد الرسائل : 12
المهنة : الحب والجوابات Studen10
تاريخ التسجيل : 03/02/2009

الحب والجوابات Empty
مُساهمةموضوع: الحب والجوابات   الحب والجوابات Icon_minitimeالأحد فبراير 08, 2009 10:43 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

هذه القصه من الواقع والحقيقه
كان فى شاب كان امنيه حياته ان يكون لى صديقه جميله ومحترمه ويحبها وتحبه وفى يوم من الايام شاف بنت جميله
جدااا وعجبته اوى وكمان بالصدفه اكتشف انها كمان ساكنه فى العماره الى اودامه وكمان اكتشف انها اسمها ريم بس
للاسف البنت اكبر منه حب يكلمها ويتعرف عليها بس معرفش فجرب انه يبعتلها جوبات من غير ميعرفها ان هو الى
بعت الجواب كان جواب كله غرام وحب وبيقولها فى (انتى اجمل واحده انا شوفتها فى حياتى ونفسى اتكلم معاكى
ياريت نتعرف على بعض )واستنى الشاب اى حاجه تحصل فقرر انه يبعت جواب تانى وقالها فى(انا ملقتش اى رد
على الجواب انا عارف انك انتى متعرفيش مين الى بعتلك الجواب الاول هو ........ انا اقول حرف من اسمى (أ)
واتمنى ان انتى تعرفينى من غير ماقولك اسمى وعلى فكره انا معجب بيكى جدااا) واستنى الشاب اى حاجه تظهر
مفيش حاجه ظهرت ففكر ان هو يقولها ان هو الى بعت الجوابات دى لانه مستغرب مفيش اى سيره على الجوبات دى
بعد كده خاف يقولها فقال لنفسه انا ابعت اخر جواب لو متكلمتش ومفيش اى حاجه هيعترفلها ويتعرف عليها بعت
الجواب وقلها فى (انا بعتلك جوابين وانا ملقتش اى مظهر ليهم او سيره حتى انا بجد عايز اعرفك واتعرف عليكى
رغم ان انتى اكبر منى بس انا عايز نكون اصدقاء او تبقى اختى الكبيره وانا النهارده هعرفك انا مين ياريت تطلعى
النهارده البلاكونه الساعه (3) بالظبط وانا كمان هطلع الساعه (3) بالظبط واتكلم معاكى واعرفك نفسى وانتى كمان
تعرفينى نفسك وراح قيلها فى اخر الجواب بحبك ) والساعه (3) بالظبط طلع الشاب البلاكونه والاتنين فتحه باب
البلاكونه فى وقت واحد الاتنين فتحه الباب الساعه (3) بالظبط و متكلموش خالص لحد الساعه (3) ونصف ولايوجد
كلام خالص البنت نظرت له نظره انها عايزه تتكلم معاه بس مستنيه ان هو يتكلم الاول لما لاقت البنت لايوجد كلام دخلت
وقفلت باب البلاكونه الشاب كان زعلان اوى انه متكلمش معاها وتانى يوم جرس باب الشاب رن فهل تتوقعه من الذى
كان يرن جرس الباب ؟ فتح الشاب الباب وعندما راه امامه البنت الى بيحبها فقال بكل ظهول اهلا وسهلا فقالت
البنت اهلا بيك ممكن اقابل بباك فقال لها الشاب وعلى وجهه جميع علامات الاستغراب حضرتك عايزه ليه
فقالت له البنت هقوله موضوع كده فقال لها الشاب اوكى اتفضلى فخرج ابو الشاب وقال لها اهلا وسهلا فقالت له
اهلا بيك ياعمو فقال لها ابو الشاب اتفضلى فقالت له شكرا قال لها ابو الشاب مين حضرتك قالت له انا جارتكم
هنا قال له ابو الشاب اهلا وسهلا خير فى حاجه فقالت ليه البنت انا مش هتكلم انا مش عايزه بس غير ان
حضرتك تقرا الجوابات دى فقرا ابو الشاب الجوابات وقال لها الخط ده خط ابنى هو الى بعتهالك فقالت له البنت
ايوه هو الى بعتها وانا مكنتش عايزه اجى لحضرتك واقولك فقال لها ابو الشاب احنا اسفين جدا على الازعاج
ده وانا هضربهولك فقالت له البنت لالا انا بس عايزه انه يعرف ان انا زى اخته بس فقال لها ابو الشاب على
العموم برضه احنا اسفين جدا فقالت له البنت لا ولايهمك تانى يوم وقف الشاب فى البلاكونه فخرجت البنت
وقالت له ولاول مره صباح الخير وفى كسوف شديد قال الشاب صباح الفل والنور والعسل فضحكت البنت وقالت
له ماشى ياعسل وبقوا هما الاتنين اصدقاء والطلب الى كان بيتمنى الشاب انه يحصل حصل وبقى لى صديقه جميله
ومحترمه وبقوا زى الاخوات وبقوا اصدقاء



اتمنى ان تعجبكم كثير الاعجاب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الحب والجوابات
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حـصـريـأ شيرين اغنية {الحب جميل} بمناسبة عيد الحب CDQ @ 320 kbps
» الحب الحقيقى هام جدا
» قصه روميو وجوليت من اشهرقصص الحب في العالم؟؟
» لماذا سمي الحب اعمى؟؟؟؟؟
» الحب عن طريق النت

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
«®°·.¸.•°°·.¸.•°™ Haitham ™°·.¸.•°°·.¸.•°®»  :: قسم الشعر والخواطر والقصص :: القصص-
انتقل الى: